sâmbătă, 24 august 2013

Teo Trandafir se va intoarce in televiziune la Kanal D

La sfarsitul lunii iulie, Teo Trandafir a anuntat ca din toamna se va intoarce in televiziune, urmand sa realizeze o emisiune la Kanal D. Anuntul ei in niciun caz nu a potolit apele, asa cum spera, nascand chiar mai multe discutii.

Teo Trandafir revine: emisiune la Kanal D, din toamna

Asa ca omul de televiziune a simtit nevoia sa faca niste clarificari pe blog, legat de proiectul pe care il va demara la finele verii: "In ultimele cateva zile, unele dintre cele mai complicate si minunate din ultimii ani, sunt intrebata ce-o sa fac. Emisiune. Ce n-o sa fac. N-o sa ma bag in sufletul omului, daca el nu vrea, daca el nu ma lasa, nu-l voi rani, asa cum am fost (si voi fi), la randul meu", scrie Teo Trandafir pe blog.

Teo Trandafir, despre revenire: Daca as face o emisiune cum stiu eu, as face rating?

Legat de natura proiectului sau, Teo e destul de criptica: "Cei cu care vorbesc imi spun, bazandu-se pe credulitatea mea, ca s-au saturat de ce-au vazut la televizor pana acum. Dati-mi voie sa ma intreb cat e de adevarat. Atat. Ma intreb.

Teo Trandafir s-ar intoarce la TV, dar intreaba si publicul: Sa raman telespectator?

Am la mine, preventiv, umorul si empatia, in doua buzunare laterale ale costumului meu de zi de zi. Si sigur asta o sa ajute", completeaza vedeta, mama a unei fetite, fosta directoare a unei televiziuni, actrita intr-un serial, dar si politician.

Tot cu Teo, dar... altfel

In urma cu cateva zile, Teo scria, tot pe blog: "E complicat dupa o pauza de ani, sa te intorci in arena. Uitasem cum e sa fii basculat in zone oculte ale logicii elementare, uitasem cum e cu jumatatile de adevaruri, in ceea ce ma priveste. Vedeam la altii. Si parca tot nu-mi convenea, d-apoi acum.

O sa-mi amintesc repede, insa, sunt convinsa, cum se face treaba asta complexa numita televiziune. Desi nu cred ca mai sunt acelasi om. M-am tot analizat (era sa zic "cantarit", cat am fi ras!) de una singura si nu-mi rezulta la fel. Calatoria mea de atunci si pana acum a fost cumva necesara, cred, asa cum sunt necesare toate gresalele noastre, iertate gresitilor nostri. Tot ce facem devine baza a ceea ce devenim, sigur sa suna a platitudine, dar nu e".

Despre perioada de pauza, cand nu a mai fi putut fi vazuta la televizor decat in calitatea de parlamentar, vedeta declara: "Ma injura unii ca am facut politica, vreo patru luni. N-am apucat nici macar sa inteleg pe ce lume traiam, ma jur. Tot ce-am priceput era ca nu intelegeam bine, iar scaunele alea sunt facute, la mama lor, pentru oameni care chiar deslusesc fenomenul.

De cine-s ocupate e alta discutie, in care parca nu m-as baga tocmai eu. Inainte sa invat drumul prin cladire, m-am imbolnavit. De-acolo e alta cale. Alt destin, parca. Alta traire. Alta murire".

Referitor la revenire, Teo Trandafir a marturisit ca va fi una cu zmbet: "De-asta, zic eu, m-am intors altfel decat am plecat. Povestea mea se regaseste in fiecare casa. Cumva, la cineva, prieten sau ruda. Iar eu sa ma regasesc, cu ajutorul vostru, in fiecare casa in care se cam cere si-un zambet".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu